14 dagar kvar och jag är en skvätt ledsen



Japp då var det bara 14 dagar kvar till julafton, tjohoo. Som ni har förstått älskar jag julen och kan inte bärga mig, vill hem hem hem. Jag och tvillingbroren ska gå den 23 på kvällen och in handla de fina klapparna och jag ska stå för rimmen också hade jag tänkt nu när Tillberg lärt mig ett och annat rimknep i rimstugan han brukar hålla ( på föreläsnings timmarna)



Ledsen är jag med ja.. Min StjärnglittriZzZ skall åka hem redan i morgon och hur skall jag klara mig i korren utan henne :/ Vet faktiskt inte, hon är anledning att jag går upp på morgonen med ett leende på läpparna och hoppas att få se henne vid frukost bordet. Hon är anledningen till att jag rusar hem från skolan för att få spendera några pyssliga timmar med framför tv:n innan träningen. Hon är anledning till att jag smyger ut i min sexiga pyjamas på kvällen för att få lite uppmärksamhet..Ah stjärnglittriz vem ska jag nu sitta upp med på natt timmarna och käka macka med? Vem ska jag nu hitta på bus med på mangans dörr ? Vem ska nu pyssla om mig när jag behöver det.. hm..buhu yeah im sad :(

   
Tjuv tagen och sitter ni bakom lås och bom

♥ Always yours, em
abduco arup coarguo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0