catch up

Som sagt kom till Halmstad i onsdags och anser att jag hunnit med en hel del.

Onsdag: Mys med familjen <3
Torsdag: Fika med mina underbara Petra och tränade karate på kvällen (första passet sedans operationen)
Fredag: Fikat med en gammal kompis, hängt på stan, underhållt min Inger och även träffat stora syrran.
               Stora syrran och jag lagade tacos, slingade håret och hon kryddade till min blogg, fräsch va? 
               Vilken händig syster ncnc.. kopier och lika företagsamma, vilka kap vi är syrran :P
               Back to being blong, and oh yes blonds do have more fun ;)

Har även något trist att meddela och det är att min och min brors hund Lucy var tvungen att avlivas igår, mycket trist!

Sitter och funderar över vad tomten kan dyka upp med på julafton, önskelistan är ju inte så lång som den var när man var liten så något lär han väl pricka in?
Funderar även över att skaffa ett "skin" eller vad det nu kallas till datorn, ( nytt utseende typ, efter som jag misskött den lite )

Lördag: i morgon och jag skall faktiskt köra med familjen till Falkenberg och på kvällen vankas det kinamat med karateklubben, ni vet väl att alla som tränar karate måste äta kinamat med kinapinnar? japp det stämmer.
Sen skall peter ha LasVegas party vad det nu innebär, Elin från Helsingborg ska också komma! Känns som att Halmstad vistelsen har börjat över förväntan.

Gymkort? borde kanske skaffa det när man är hemma, tips anyone? SATS, FORM eller Nautilus?

Sleepwellcykelställ!
♥ Always yours, em
"im out of words.."- måste lära mig mera :)

Kommentarer
Postat av: petra

nautilus!

mm saknar dig

2008-12-20 @ 12:56:09
URL: http://ppetraa.blogg.se/
Postat av: Sis

Hehe japp fräsh blogg fick du nu ;) Har lite ideer om att spica upp headern ännu mer.. ska fila lite på det ja :)

2008-12-20 @ 13:53:37
URL: http://snuffles.blogg.se/
Postat av: Idamari

Fint det blev på bloggish : )

2008-12-20 @ 21:43:42
URL: http://maire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0