From me to you a very merry Christmas

                                       

                                            



Fick den bästa julklappen någonsin i morse, Hanna ringde mig från Sydney! Blev så glad att jag nästa började gråta!
Hanna så skönt att veta att du mår bra och att du har roligt. Och jag lovar att jag kommer äta två prinskorvar åt dig även fast jag inte är så förtjust i dem :)

God Jul allesammans! Idag kan inte ens en stor blå stukad tumme få mig att gnälla..
Skulle vara över att vi inte har någon snö men duschar man riktigt länge så det blir immigt på rutan så ser det nästan ut som snö.. Det var även frost i natt ( det är det närmsta vi i Halmstad kommit till snö de senaste 5 åren? )

Nu ska jag ner och äta gröt med Niklas och Inger ska få lite god "jul- kattpaté"
Hoppas att alla får en riktigt mysig dag med sina nära och kära..

Tycker även att man ska ägna en tanke åt dem som inte har någon familja att fira med eller som inte har har råd att fira jul.. Mina tankar kommer gå till er idag också!

Merry Christmas Grandpa! wish you  were here*

♥ Always yours, em
fabulor arup adeo eccere egeo arup

Kommentarer
Postat av: Simon i Övik vettu

God Jul emelie!:D

2008-12-24 @ 10:57:55
Postat av: Hanna

Hihi, vad bra! Hoppas du forstar hur mycket jag saknade julmaten men inte minst DIIIG!

2008-12-29 @ 07:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0