Goodbye 08 Welcome 09

Ut med det gamla och in med det nya, men några saker vill man ha med sig såklart..

Vad hände egentligen under 2008?
Jo,
- Lägehet, heltidsjobb och bil i centrala Halmstad- det lilla seriösa...
- Flytt till Oslo - jobba jobba jobba
- Sommar i Usa, men nya underbara personer... - oförglömliga upplevelser,
- Umeå universitet - klassen - it, big time.. 

 Finns även små påbörjade projekt jag vill ha med mig in i 2009, Men en del är svåra att ta med själv ;)

Träffat så många nya människor som blivit mina närmsta vänner någonsin. Har lärt mig så mycket både om mig själv och om andra.

Det är 2008 nu in i 2009, vad kan förändras och hända?

♥ Kanske lämnar studentrum för lägenhet?
♥ Sommar i Stockholm?
♥ Börja med tävlingskarate igen

Lär hända en del nya saker, är i vilket fall som helst jätte taggad för 2009. Nyårsafton kommer innebära 3 rättersmiddag med vin och skumpa hos Maddi sedan träffa Oscar och co för feeeest. Helt sjukt att jag hängt med detta gänget i snart 4 år, ni är stört sköna! 
Hur som helst eller om inget nu kommer förändras 2009 hoppas jag att det blir lite händelserikt och roligt som 2008.

♥ Always yours, em
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0