Måndag igen då

    

Yes, måndag igen.. sedan 9 denna morgon till 14.00 har vi suttit med
intervjuuppgiften och till sist tror jag att vi kom någonstans..
Hade gärna däckat en sväng i soffan men det var ju gossipgirl på så inte blev det så..
En iller vid namn Inger börjar stjäla allt, min ipod, vattenflaska, fjärrkontroll, you name it, sen så
blev jag erbjuden skjuts till Ica Maxi så ingen sömn här inte..

Vill vara laddad för kvällens höjdpunkt som är Punch 60 minuter och avsluta med bastu en sväng, en lång dusch och sedan kvällsmat och prisonbreak.. kan man ha en bättre måndagskväll? Såfall kommentera på det..


♥  Always yours, em
Sententia ab eccere, alterna eccere ab apud

Kommentarer
Postat av: "Jägar Freddie"

Fick inte jag åka med den här gången? Vad har du som Magnus vill ha som jag inte kan erbjuda? Inte för att jag behövde handla men ändå :)

2008-12-09 @ 00:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0