Nu har jag jul-lov!

Sweet kisses under the mistletoe..



Avslutade umeå vistelsen för det här året med att umgås med favoriterna... Hade en jätte mysig och trevlig helg. Måndagen kom och vi höll vårt aerobicspass som var jätte roligt ( enligt vissa ;)
Sedan vankades det innebandymatch där laget plockade hem vinsten.. ,Nice. Tisdagen kom och Frugan och jag lagade tacos och mös, på kvällen sa jag hejdå till Ida, Idamari och Sofia sen var det full fart till tåget.

14 timmar senare ( och jag hade tur, det kan ta upp emot  18 timmar ) kom jag äntligen hem till kära Halmstad. Mormor och Morfar kom och hämtade mig. Fick skjuts och då kommer vi till det bästa, höjdpunkten, japp bada! Så skönt, har längtat efter det såå länge, bara ligga och tänka på vad man vill, slippa känna sig stressad över skolarbete och vad som helst.. åh det är så avkopplande att vara hemma.
Sitter med mammsen och lyssnar på julmusik, väntar på att min älskade bror ska komma hit och umgås och att pappa ska sluta jobba.
Inger känner sig hemma, räffsar i mammas blommor och mamma jagar henne, som det ska vara, eller? ;)

Idag blir det bara mys med familjen! Feels good to be home ♥

♥ Always yours,em
admitto arup basium eccere ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0