Pepparkaksbak, glögg och julkalendern.


     


                                      18.00 samling i korreköket, här vankas det julstämning på högnivå. 
                         Levandeljus, en öppenbrasa dvd med julmusik på tv:n, julgranen är pyntad osv.. 



   


Vi brog i gång och knåda pepparkaksdegen och smyg åt en del.  Vi hade godstämning och jag försökte dra igång en rimstämning men endast Manne hakade på detta, go insats vill jag säga.

   
Men vi nöjjer oss endast med det bästa så vi hade ju glasyr i alla 80 talets färger på. Vi gjorde allt från gubbar,tanter,granar,grisar, fanns även en och annan snopp och cigarett.
Har har vi några exempel på våra pepparkakor.

   



Idag då.. vaknade vid halv 10 grymt sweet. Tog mig en dusch direkt dock en annorlunda dusch.. yes värmen i duschen var sjukt hög, som kokande vatten och det gick inte att sänka. Vattnet rann i nästan 15 min utan att det sänkted en enda grad.. så jag fick duscha i vasken :/

Well nu är dagen i fullgång och jag har kokat ett ägg :)

♥ Always yours, em

Eccere abutor arup nervosusum,at arup aemulus accedo


Kommentarer
Postat av: Simon

Schyssta kakor!

2008-12-04 @ 21:53:53
Postat av: Sis

Du brås på mig syrran.. snoppkakor ;)

2008-12-07 @ 16:57:47
URL: http://snuffles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0