Sammanfattning av la helgas

Fredagen kom med rasande fart och jag ägnade den med min syster som sagt.

 

Lördagen började med att gå upp tidigt och skjutsa familjen till Gekås... Ingen lugn stund där inte. Tanter som armbågas, kundvagnar som är styrda som stridsvagnar och vill köra av hälsenorna osv. Trodde jag skulle dö men jag överlevde trots allt.
En sak som är för jävligt med Gekås är att allt är så billigt. Jag köpte bara små nödvändiga saker som deo, hårspännen, hårspray, polly ;), någon vägg dekoration av men helt meningslösa saker men otroligt viktiga samtidigt. Typ 400 kronor gick det på man ba whaaat? Trodde typ 150 max men ack.. Gekås är lurigt. 9.90 adds up, belive me!



Fortsatt dagen men kinamat med karateklubben på House ming, niice. Förfest hos Peter och sedan hemgång faktiskt.. Antingen börjar jag bli gammal eller så laddar jag upp inför bravad helgerna, vet inte själv, min kropp och skalle verkar inte sammarbeta ;)


Idag körde jag och brodern ner till Helsingborg och väla för att kika på julklappar. Vi hade jätte roligt och hade en trevlig helg. Sedan har jag bara myst med familjen och sett på tv.. läst lite :/
Haha vad har hänt, trodde jag var en partygirl men ack, är nog inte det. Ska allt börja ha degiga helger med typ film och bowling/biljard/bio istället, hur nice är inte det? :D

Anywaaaays måndag i morgon, dan före dan före doppare dan om jag inte är helt ute och cyklar.. Sen doppar cäl folk när de vill, själv syftar jag på julafton ;)
Luncha på staden med farmor och min favorit oscar ska hitta en god parfym till mig, thaaanks!

Slut på dagboks inlägg yeeeek..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0