Saturday night ..

Lördagen var fulllspäääckad, men desto trevligare. Till stadens centrum med Elin-frugan och Sandra. Det köptes en massa klänningar och det åts god mat. Timmarna rullar på, vi slirar in på systemet samtidigt som vi slirar in i bussen, snacka om kvicka i benen.
Innebandymatch i "världens ände", men skoj var det! Sedan hoppla på bussen och vidare till hemmet.
In i duschen ut ur duschen, på med smink och klänning och swosch så var vi i en glad trupp påväg till fest på stipendiegränd. Trevligt värre, men kort blev vistelsen så det var Lucia och alla skulle tydligen ut. Vi var först in, tufft
;)
Mötte några härliga tjejer och vi dialektkrigade och jag vann förstås för jag kan härma allt :D eller?,

Shake shake, och om vi dansa. Non stop från 22.00 -02.00 Hur kul som helst. En skvätt trött då vi tog taxin hem och käkade köttbullar!

   


Söndag, en rätt härlig dag må jag säg, man behöver inte göra något mer än att dega. Så som vanligt samlas bakistruppen för att gå någonstans och käka, blir lite aerobicträning och Wallander opps, parlamentet först :)

Och... måste passa på att säga att jag är så glad över att jag har världens bästa vän! Oscar, I natt satt vi uppe och snackade i tele mellan halv 3 och 4 haha, crazy... han löser alla mina problem då jag gnäller haha. sweet.

Halmstad om 2 dagar...
 
♥ Always yours, em
Sententia ab eccere, alterna eccere ab apud - thats the big question..

Kommentarer
Postat av: Simon Park

Nej emelie du kan inte härma norrländska!;)

2008-12-14 @ 13:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0