Sprudlande vårkänslor...

 
"This is what we have"

Mysiskt nog så är det faktiskt så. Här i Halmstad skiner solen och solbrillorna finns till och med synliga på stan. Icke att förglömma att det är den 22 December idag, två dagar till julafton...
Visst är Halmstad en stekig sommarstad men två dagar innan julafton vill jag faktiskt ha snö och kyla..


"This is what we want"

Men man kan ju inte få allt som man brukar säga så jag letade fram julklappar som jag önskar mig istället för att tjaffsa med moder Natur.. Nu vet jag ju vad jag får redan, suck.. men jag vet iallafall att jag kommer bli nöjd och du kommer inte få reda på vad jag fått förens julafton så det blir iallafall en överaskning.

Det är som sagt bara 2 dagar kvar tills jesus föddes (för länge sedan) och tills tomten kommer. Tills köttbullarna står på bordet och alla har något rött på sig. Själv ska jag ha min röda söta klänning jag köpte för någon helg sedan ;)
Nu är hela familjen ledig och jag hoppas på två sena kvällar med Grinchen och ensam hemma.

Och.. jag och petra hittade en varsin suuuuper snygg tröja på Inter sport dock var inte dum nog att vänta en dag och den var borta, men idag var den tillbaka hihi.. please Santa.. give her to meeee.

♥ Always yours, Santas little helper
 eccere adamanteus  abdico  abdico, adiumentum arup

Kommentarer
Postat av: maaaaalin

jaaa det ska vara snööö när det är jul, inget annat funkar! det är därför gällivare är det perfekta stället att vara på just nu ;) (även om du kanske inte trodde att de gick o komma längre upp än umeå, haha)



passar på att önska en goood jul :) så ses vi i januari igen.. kram

2008-12-22 @ 20:13:37
Postat av: Anonym

Du skulle firat jul i Vilhelmina : )

2008-12-22 @ 22:29:10
Postat av: Simon i Övik vettu

Intersport är fina grejer vettu:D

2008-12-23 @ 20:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0