Uppe med tuppen

Nja, kanske inte riktigt men uppe är jag :) Knaprar på en god ostmacka och läser Hallandsposten, sweet
Torsdag idag om min hjärna inte gått i ide.. Schemat är tjockt för idag, Fika med Petra <3  Oscar ska få hjälpa mig att hitta en parfym tänkte jag ( men du kan ju också hjälpa till, ifall du är i stan lukta då på armani diamond och se vad du tycker, är lite små sugen på den.., Alla vet ju att DKNY delicios är min doft va men vem vet kanske finns fler ;)
och sen blir det hiiiyaaaa, yes, karate ikväll..

Är suuuuper laddad, fick en ny gi igår, ( dräkt ;) så nu är det bara att köra, ifall jag hittar lite skydd hehe. Men ska bli så roligt!
Har inte så mycket mer att dela med mig av just nu har lite bråttom, måste ju hinna ta ett lååångt bad innan jag gör någonting annat ;)

och..
Frågar jag efter ditt lypsyl betyder det att jag vill ha en kyss..

♥ Always yours,em
Vixi sulum contidie prout id qua vestrum denique - det är mitt motto det.


Kommentarer
Postat av: ida

Woho! Läckert snäckan!!! =)

Vilken flirt... ;) hihihi!!! You go girl!

PUSS

2008-12-18 @ 13:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0