Hanna Green ...



Hanna Green
- en underbarare människa blir svårt att hitta!

Hanna Green  och jag vi möttes strax efter Victors begravning, jag sa hur ledsen jag var för hennes skull och vi talades vid lite smått efter det.. Det rullade på och vi hälsade i skolan och en dag sa det bara klick.. Bytade nummer, hanna skrev hanna snyggast i stan på min telefon och efter det började vi bara hänga. Det låter nästan som en mysig kärlekshistoria då två människor bara blir så försälskade i första stund de ser varandra och efter det bara är som gjorda för varandra.
Ja, så är det nästan, dock är vi båda tjejer men vi skedar allt ofta så kanske det är så ;)

Skämt och sido, Hanna som vi alla vet, hon står mig  väldigt nära, hon har varit min käraste vän en längre tid. Inget har någonsin kommit emellan oss, inte bråk, inget skit snack. Vi ställer alltid upp för varanda, har alltid en axel att gråta ut på ifall det behövs.
Något som jag tycker är ännu viktigare med en stark vänskap är att man växer tillsammans och det har vi verkligen gjort. På dessa åren har vi båda växt som personer, utvecklats och mognat. Vi delar med oss av varandra och vi lär oss av varandra.

Hanna är nu i Australien och jag har inte sett henne sedans slutet av Augusti då Hanna lämnade Umeå för att åka till Halmstad igen och sedan vidare till Australien.. Saknar henne då. Finns ingen som henne. Vi pratas aldrig vid för fördröjningen på telefonen tar dö på oss för vi har så mycket att berätta.. Vi mailar varannan vecka, slöa som vi är. Men vi vet att ingen eller inget kan klippa våra vänskapsband. it makes me so happy knowing that i have you as my friend and that you are always by my side.
Hanna if  you jump, ill jump!

Hun & Em. Hanna va rädd om dig!- för du är det käraste jag har!


Denna fick jag då jag hade tuffa tider i norge, thanx hun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0