Almost Christmas..

  Ja, snart är dår vet jul och vet ni hur jag vet det? Jo, julreklamen för Coca Cola går på Tv :),  just loove it! Snön ligger fortfarande på marken här i Umeå. Äntligen en jul med snö kanske? Eller iallfall i December månad för detta år ska jag fira jul hemma med mina nära och kära som betyder allra mest!
Det finns en speciell kicka som får mig att längta som mest efter julen och det är min Petra! Finns ingen som älskar jul mer än henne och längtar så mkt efter att få sitta uppe med dig dagarna innan jul och sedan mysa med våra julklappar och shoppa på mellandagarna. Dricka glögg och äta pepparkakor!

All i want for Christmas is you..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0