CH-orrefest & snöbollskrig


Helgen helgen helgen, finns det något bättre? Fredag började lugnt med mys med frugan.. Lördag kom och svängde inom jobbet och knegade lite sa även upp mig, ha se på den va, men japp det gjorde jag!.. Sedan var det vara att studsa ur kläderna, in i dusch samtidigt som jag åt och plattade håret, japp på samma gång! ;)
Martin-taxi körde mig till tvistevägen där damerna förkrökade och sen kom taxin och släppte av oss på axeltorpsvägen något där det vankades partaj :)
God stämning, måååånga foton, opps ;) och härlig stämning. Vi hade tur att en nykter Eric fanns med som skjutsade oss mellan ännu en fest och nattklubb :).. Det var Martins korre som stod för festen, fet var det så mycket folk och ah allmänt ball bara :) Mellan festerna vankades snöbollskrig och som alla vet är jag kung på det och mulade sönder.. ( inga vittnen finns hoppas jag som kan intyga motsatsen haha )
Lilla bilen lämnade tillsist av oss på Corona där vi alvslutade kvällen med en massa dans! Sen den långa gång vägen hem.. där jag även bör tillägga att jag ramlade med Bodenscykel, japp körde rätt ner i diket med klänning och föll i snön, dont we just loooove snow? :S eh yes..

Erkänn klitchigt namn.. Ch- ( chorell ) ch(orre) - korre fest haha!

   

Always yours, em
abduco arup


Kommentarer
Postat av: isa

Axtorpsvägen lilla gumman ;)

2008-11-18 @ 21:10:43
URL: http://isabellehellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0