Första advent



Idag är det första advent och i korridoren har det pyntas så det står härliga till. En fiffig sak som vi har är att vi klistrat upp våra chokladkalendrar på skåpen så man kan hålla koll på varann så ingen fuskar och äter mer än en om dagen.
Imon börjar julkalendern. Har inte sett den sedan Greveholm ( eftersom den var den bästa genom tiderna ). Får väl ge den en chans imon.. Åkte igenom Ö-vik påväg till Umeå och såg alla människor på julskyltningen. Så mysigt, alla söta små par som tillsammans dricker glögg och knaprar pepparkakor. Insåg att jag inte gått mede verken pojkvän eller dejt på julskyltningen på 5 år :/ deprimerande eller ej vette katten. Har inte tänkt på det förens nu, har valt favvo-tjejerna innan men vore kanske lite mys? tja nästa år kanske..

Härnösand med min höna Elin i helgen. Vi blev uppassade med god mat och härlig julstämning. Vi har haft en jätte mysig helg med myskväll, lite julshopping och utekväll på Svenssons.

Åter till studierna. Halmstad om 2,5 vecka

♥Always yours,em
Adlego arup

Kommentarer
Postat av: petra

miss you hun:) nu är´det snart jul!!!!!

2008-12-01 @ 08:04:48
URL: http://ppetraa.blogg.se/
Postat av: Hanna fesk

jag saknar dig, jag ar aldrig inne pa datorn langre, men ska battra mig, saknar dig jatte mycket em.

har en del att beratta for dig. misss you alot.

rinegr nar jag fatt pengar pa mobilen med + att imon ska jag svara pa ditt mail.

Always yours, Fesk

2008-12-02 @ 10:14:39
Postat av: hanna

saknmar dig svararp a ditt mejl imon.

loove

2008-12-02 @ 10:15:44
Postat av: maja

hej bruden! here I am..

2008-12-02 @ 20:18:16
URL: http://metrobloggen.se/ullsten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0