Norrland

Igår morse anlände vi till Umeå central efter 15 timmar tågresa med Inger.. Dock hade jag inte bokat djurvagn så Inger fick sitta utan mig i djurvagnen och ledsen blev hon allt.. hon kunde inte sova och ville inte äta stackaren.
Jag kom i en bra liggvagn med en trevlig tjej från Umeå och sen kom två killar med.. trevliga :P

Kom fram till Umeå klockan halv 9 och hade seminarium en timme senare så taxi hem och Inger in i buren.. Seminariet gick bra och jag gick hem och vilade..

Sen lekte jag med min lilla Inger.. hon är jätte duktig och sköter sig bra.. Hon var dock helt slut efter resan och somnade tidigt och sov länge..

Idag var vi uppe tidigt och lekte hela morgonen och jag varvade med plugg. Inger är som jag vet inte vad med både damp och ADHD så ni kan tänka er att jag hölls sysselsatt..

Efter timmars lek fick fanskapet, opps hehe my babygirl ;) hoppa in i buren och jag tog hallonet och cyklade till campus.
Möttes upp av en förtjusande primadonna och jag och primadonnan ( Elin ) traskade ner till staden för att käka kina mat.
Delicious var det och vi åt tills vi höll på att somna


                                          .

Givetvis var spanar ögonen uppspärrade, Elin fan vi kul vi har, sjukt ja sjuka ibland om man får säga så hehe!  Skoj var det! Tog bussen hem, det var ju trots allt kallt mörkt och vi var lite tlötta!

Hemma och nu blir det plugg gott folk, ja roligare än så blir det inte! Tenta på måndag.. Ja jo annat skoj kan det bli då jag med korre-folket ska till Ersboda och handla och sen spela poker ikväll men ja, kanske blir lite tid åt plugg ändå, kanske ;)
                                                      

                                                                                       Nu skall Inger rastas!

Always yours, em
ego indigentia eccere

Kommentarer
Postat av: Simon

Haha, snyggt:) Inte mycket pluggande för mig heller trots att det behövs :P

2008-11-05 @ 22:09:28
Postat av: petra

du har verkligen en iller. jaja kärlek til dig och inger;)

2008-11-06 @ 08:35:24
URL: http://ppetraa.blogg.se/
Postat av: Sis

Hello my dear! Miss you sis. Det blev ju en snabbvisit! Ooh vilken söt systerdotter jag har ;) Hälsa snuttepluttan från moster Petra ;) LOVE

2008-11-06 @ 13:19:57
URL: http://snuffles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0