Inger goes out for a walk

Japp upp me tuppen, nja inte riktigt men ändå..
Frulle och sedan plugg och Inger - lek.. Dock har vi inte riktigt kommit överens med spelreglerna än.. ni vet säkert vad detta betyder... jepps naffs..
Lugnt Inger, vet att du leker så du är valp och hela köret men vafan ansiktet är som ett slag under bältet.
Den lille naffsade på min nästipp.. som vi alla vet är det kanske tunn hud och näsan är känslig i sig så blodet flödade och Inger åkte givetvis på stryk och fick gå och lägga sig och tänka över vad hon gjort..

Timmarna går och den lilla stackarn små snyftar och ångrar sig säkert så hon får komma ut, jag sätter på henne koppel och hela köret utan några som helst problem, sweety duktig du är!
Vi går ut och går utanför lägenheterna.. Lite små rädd och kryper upp på mig och vill att jag ska hålla henne aw, how cute is that :D?

Iallafall vi är ute lite och går sen går vi in. Hon har blivit mycket tamare och verkar som hon börjar förstå att jag har veto bestämmer ;)

Sen tentaplugg, nja inte så mkt va, shit.. men imon blir det, promise!

Nu blir det middag hos Maria sen utgång. sweeet. Elin kväll håller vi låda!

    

Always yours, em
abduco arup

Kommentarer
Postat av: petra

Har hon sagt förlåt?

och hur är det med näsan? ska jag ringa doktor plastik?

2008-11-08 @ 17:03:19
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0