late update, opps

Äntligen tillbaka, eller hur? Hehe yes..

Helgen i kort.
Fredag - Mysförfest med Palmér,ida,idamarie,Sofia och My sen en ostabil cyckelfärd till Ålidhem där födelsebarnet Simon Parkman skulle firas :) Det var trevligt och lagom med folk.
Lördag - Trötter men det blev lite läsning och innebandy som var trevlig :) lite film mys med
Söndag - Ännu mera trött så deg deg och ja vet inte om jag gjorde något vettigt :P ja jo mer än kyrkan en sväng...

Så idag, en MAASSSA snö, mys. Dock är det inte så smart att cykla tror jag, ramlade påväg till skolan eh :/
Sen hade vi ledarskapsmetodik och vår uppvärmning ägde ;D

Shiet, känns inte som jag har något vettigt att skriva.. erm ah!:.
Men massa snö är det och jag vill ha snöbollskrig och ingen kommer ha en charlie mot mig teehee*


Jo, Fcuk.. restuppgiften var ju inte farligt saftig :(


Snart heeem ska bli mys. Längtar även till helgen, ja snart är det helg igen eller hur?
Min bror " Bäste Niklas " är favvis på sitt jobb- Alla gamla byggarbetare är bittra efter helgen men min twin säger :
- eh gubbar, det är ju snart helg igen och då blir alla glada. Hihi åh sa något vettigt ialf :)

Imon fyller systrami år.. Sänger inte hur gammal men man tippar ju på 25 ;)

Snart punch och jag är lite små tagg för jag skall se om mina övningar går igenom inför passet jag skall hålla i :)

♥Always yours, em
eccere aspectus abduco arup coarguo? basiatio arup iuvare 
                                                                                                                                                                             

Kommentarer
Postat av: Anonym

looooooooooooove!!! precis... 25 e det ;)

2008-11-24 @ 20:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0