Party like a rockstar

Ja då var utekvällen avklarad!. På schemat stod det förfest hos mig eller ja inte hos mig längre det blev i min gamla lägenhet hehe som brosan tagit över.. för ferre där, mötte hans tös Anja, riktigt söt tjej :) Iallafall jag Fellan coh Petra förfestade till lite idol och go musik, härligt! Hade grymt skoj dock var Petra tvungen att bege sig hem då hon skulle jobba tidigt idag.. Men jag och Fellan körde på för kung och fosterland såklart, ni känner väl oss ;)

Tiden sprang iväg och vi fick slänga oss i en taxi mot Svea, som hade premiärm igår. Trevligt trevligt, mycket folk men medelåldern var si så där, det  var nog många som råkat stanna kvar på tok på länge efter after worken känns det som.
Men vafan kul som vi hade kämpade vi på och sedan begav oss till Mårtensson där vi helt plötsligt hade traskat förbi kön av någon anledning och wooops så blev man VIP, fint det gillar vi.

Mårtensson mårtensson mårtensson, det är ett säkert kort. Vi kom in och möttes av ja inte bara folk i vår egen ålder ( :/ ) men haha det var det som gjorde det jävligt skoj faktiskt. Blit uppraggad av en massa 18 åringar haha, fint det, eller ;P?

Kvällen fortsatt och vi vevade på på dansgolvet, både till schlagern och r´nb! FInt var det. Härligt med en massa kända ansiktien, det är mer än vad man är van vid i umeå..

KVällen slutade inte här inte, givetvis var vi där tills portarna slogs igen och hängde utanför ett tag som alla andra ess..

Haha nu kommer vi till den sjukaste grejen... Jag och Fellan står och letar efter ett stackars offer som vi kan få skjuts med hem óch fram kommer en kille, rätt skaplig typ några år över 20 sådär. Knackar mig på axeln och frågar fall han får prata med mig. Okej säger jag, erm vem är du typ?

Killen - Tjena, erm detta är kanske en konstig fråga men...
Jag: - okeeej ( tänker shit hur ska det här sluta)
Killen: - jo vi är ett gäng killar från helsingborg och erm..
Jag: - Och nej ni får inte slagga hos mig...
killen:-  Nej, det var inte det... så vred han sig ännu mer och sa. Du är jävligt snygg och vi undrar ifall du skulle vilja ställa upp på en strip tease för oss? Ingen behöver veta, snälla
Jag:- Hahahaha say WHAAAT!? nej du lilla vän det är nog inte min grej. Idioten fortsätter och försöker men jag tackar tack och lov väldigt mycket nej.

Tiden går och killen traskar fram igen både till mig och Felicia och frågar om vi inte skulle vilja följa med och bada bubbel pool med dem.. skyller sedan på sina killkompisar då han har givetvis flickvän. Fellan lackar och vafan du ha tjej. Dra haha

Fett sjukt.. vi blev jävligt ställda, glömde att vi skulle hitta skjuts och jag ställer mig i vanliga taxikön haha
Slutet gott allting gott :)

Tack Fellan, vi utgjorde det optimala party paret igår.. ncnc fint! Nu lördag förmiddag, vad kan jag säga? Man är ju bara ung once. Ladda om batterierna och kör givetvis en repris idag ;)

       Min bästa vän <3                   
Always yours, em
sententia ab eccere,alterno eccere sententia ab apud?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0