update

Det var några dagar sedan nu, ni måste vara sjukt laddade för ett nytt inlägg förstår jag.. ;)
Det som hänt är tentan avklarad. Kändes bra.. 17 av 22 frågor var de samma som förra årets tenta som jag övat på haha.
Ingen tenta fest, nej sorry gänget inga bravader att skryta om.. Men mormor och mamma kom till Umeå i onsdag, japp igår morse anlände dem med natttåget från Halmstad.
Vi har traskat en jäkla massa runt om staden och shoppat och ätit gott.. Ikväll blir det hockey, värsta kampen mellan klasskompisarna, go go . Edge jag hejar på dig det vet du ;D..

Snaaaart helg.. Det vankas party vill jag lova och ni är de första som kommer bli uppdaterade ;)

And... Inger är super go! occccch idag hade vi föreläsning om rullstolar så åkte runt i två timmar och spelade rullstolsbasket och andra saker, svårt och intressant!


Always yours, em
alterna eccere egestas apud?

Kommentarer
Postat av: Peddotrollet vettu

Vi ses på dansgolvet;)

2008-11-13 @ 23:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0