Den långa resan och koncentrationsläger

Detta är en galen resa. ..
Det började med att jag kom till tågstationen efter att ha gått från Nydala, dock fick jag hjälp ( Tack =) Tillsist kom jag på tåget, alla trängdes som vanligt, för just det alla kommer ju inte med eller hur? Losers.. Kommer på min vagn, kikar in i min sov kupé.  Vad möter vi för kottar? Jo, en gammal dam som såg ut att hålla på att ramla av pinnen, 3 trädkramare och en 14 kille som pratar dataspråk - Lol etc. Skoj! Vi sitter som instängda sardiner i denna lilla kupé, finns även vissa likheter med ett koncentrationsläger.. Tillsist bestämmer vi oss för att bädda och lägga oss. Ja då kämpar alla sex för att få ordning på sin lilla brits typ.. Jag hamnar längst upp och har en gigantisk väska som efter många försök kom på plats... Lägg dags och lyckades faktiskt sova mellan 22.00 - 08 15, good job girl ;)
Viktigt att påpeka - resan är 16 timmar och 42 minuter lång, feel with me folks!

Nu,
1,5 timme kvar till Götet, sen ytterligare 1.5 timme till Västkustens pärla, Halmstad, Gud vad skönt det ska bli.

Schemat är fullspäckat för hemmavistelsen, men det är ju med favoriterna så det känns kul.
Vill även påpeka att denna blogg är främst framtagen för mitt lilla marsvin, Petra så hon kan hålla koll på sin duva i norr.

Always yours, em
vixi sulum contidie prout id qua vestrum denique - no regrets

Kommentarer
Postat av: Pedofiltrollet

Hehe nu kommer jag väl bli utslängd från den här sidan appropå mitt namn:P... bra ut du sovit gott, men jag tycker nog den gamla tanten borde kunnat hjälpa dig upp med väskan. I övrigt kan jag säga att "hallonet" mår bra och att hon och jag har en mysig stund tillsammans just nu under min lilla bro %:o) hoppas du får det roligt i halmstad, vilket jag knappast tvivlar på att du kommer få:) schu men du får ta't lugnt, vännen! Pussilainen o kramilainen!

2008-10-30 @ 10:35:04
Postat av: em

Haha Pedofiltrollet vågar gå ut i media haha. Ja jävla tant va? Oförskämd var hon ;P Nej jag kommer säkert få tråkigt hemma som alltid ;) nooot du är bara avundsjuk för du vet att halmstad är en stad fylld med spännande saker :D Ta väl hand om henne tills jag kommer tillbaka och antasta henne inte, hon är redan skev ;). Nu börjar jag dra på med norrlänskan, schu, visst äre så.. nu far ja till halmsta

2008-10-30 @ 10:44:26
URL: http://kickem.blogg.se/
Postat av: The real kick-eM!

Va fan din lilla tjyyyyv! Hehe. Jävla snygg blogg höddu! :) Härligt att få dig tillbaka till Halmstad, men jävla tråkigt att jag ska åka till Göteborg då du! Fast det är kul, nu kan jag ju faktiskt också läsa, inte bara Petra... vad som händer där uppe! Puss Emelie - Puss! :D

2008-10-30 @ 11:41:33
URL: http://emmelina.blogg.se/
Postat av: petra

Nu känner jag extrem lycka

2008-10-31 @ 07:01:14
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0