An Angel From Above

   

Thats you Petra.

Petra du är min bästa vän genom tiderna känns de som!. We will still be friends forever.. precis som de sjunger i låten du bad mig lyssna på. ( länkar längre ned) Snart Halmstad och precis som man kan utläsa i min klender är det henne jag ska spendera varenda minut med! Har skrivit upp hur du jobbar så vi kan vara så effektiva som möjligt. hihi.

Men vad är historien bakom Marsvinet och Duvan? Jo det började med att Sandra började i samma klass som Petra och vi snackades vid lite på rasterna.. Vi blev ett litet gäng och bästa vänner var då Petra och Olivia som både bodde på kärleken. En dag fick jag ett sms av de båda som skrev hur glada de var att vara kompis med mig. Och sedan har det bara surrats på. Vi hängde i vårt ligga gäng, Petra blev tillsammans med min Oscar och det blev mycket fest och mys men det var inte förens Oscar och Petra gjorde slut som vi blev bästa vänner genom tiderna. Minns kvällarna i båstad på Madison och alla andra tokigheter vi varit med om.

  

Marsvinet heter hon för
min pappa tyckte Petra såg ut som ett litet sött marsvin och opps det råkade jag säga när jag och Petra tog min skrot bil och körde till Ullared för att köpa saker till VÅR lägenhet på Wrangelsgatan 5 :) Jag blev kallas Duvan för på fyllan ( och även nyktert ) är grym på att immitera duvor på Torget :). ( som petra är rädd för :( men inte mig ) Petra var så pluttig så hon fick bo i vårt matförråd. Vi hade en tokig förfest ochblev jätte fulla och talade mad passionsfrukter... Petra och jag hör liksom ihop.. Vi snackar om allt galet som sött. Avbryter varann ständigt med lama paranteser och det är därför vi älskar varann. Jag älskar hela familjen Jonsson ja t.o.m Micke och Nino :) Petra utan dig vet jag inte vad jag hade gjort. You and me forever. och snart ska jag och min Tös åka på en charter resa för att ta igen all tid vi mist då vi varit i från varann. All my love to you. ( och lite till Eric, kom igen Petra dela med dig ;)

Låten Petra skickade 

  
Petra du glömmer väl inte Basse? 

                    ps. Petra och jag älskar att dansa och vi talar in de sjukaste
mobilsvaren till varann hihi ds.
 

Kommentarer
Postat av: petra

vi kommer alltid vara vänner em. du är den finaste och bästa vännen som finns. Me love you looong time!

2009-04-02 @ 20:20:18
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0