Borta bra men hemma bäst..

Efter ca 15 timmars tågfärd, tre hundar som hårade ner och en massa lumpare kom jag sist fram till kära Halmstad där solen sken. Mamma och Pappa mötte mig med öppna armar och vi åkte hem där jag blev serverad min favorit måltid - T a c o s. En sväng till flygstan för att hitta möbler till brosan och sedan till stan för att inhandla helgens synder med Petra. Bleeeev så glad över att träfffa henne, she makes me sooo happy. Höll handen på stan och mös! Mötte Philip min Buuurk och sedan Fellan med flera. Skoj! :) Petra och jag bestämde oss för att vara ekonomiska och fikade hemma hos mig med påskägg och tjejsnack. Och tro mig vi kan snacka.. ni känner ju mig, Petra är likadan. Så vi prastar i mun på varann ständigt men det gör inget för vi älskar det! :)

 

Nu ska jag och Niklas gå ner till mormor och fika!
Feels good to be back - längtar redan till sommaren.. och der inkluderar en dalmas på besök oooofta :)


Kommentarer
Postat av: Eric

Jodå ska nog kunna hitta ner ngn gång =)

2009-04-09 @ 21:20:45
Postat av: petra

ja gör det eric! så kan du bjuda alla på falukorv! vilken finfin idé. Var helt underbart att träffa dig med emelie, jag saknade dig hela dagen idag! ses imon smulan

2009-04-10 @ 21:58:54
URL: http://ppetraa.blogg.se/
Postat av: Eric

Falukorv är bara en MYT... men visst nog kan jag kirra i ordning det om ni vill :D

2009-04-10 @ 23:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0