En dag bort

Nu är det bara en dag kvar tills jag skall åka hem till kära Halmstad. Det skall blir mysigt men vore ännu trevligare om Eric kom med :/ Planerna är nästan satta och det blir en hektist men mysig vistelse.. ( mkt Petra )

Annars idag, gruppen har gjort en bra insats med vårt grupparbete och sedan hade vi någon fjompis reflektionsgrupp med två psykologer som ska analysera vår gruppdynamik?


Förövrigt står jag två på en jätte fin lägenhet på Nydala men chansen är minimal men jag hoppas och håller alla mina tummar (önskar jag hade fler)

Eric kom hem till mig och vi lagade Dalarnas nationalrätt - Falukorv ;). Sedan bakade vi bröd och gick en lång promenad på Nydala.. Kommer saknar honom rusktigt mycket...

Även Mysan, Elin Bosse mfl.. ;)

 

Kommentarer
Postat av: petra

alltså du ger mig FÖR LITE plats i din blogg!!!!!!!!!!!! eric är med överallt, jag.. nästan inte alls! åh krossa mitt hjärta

2009-04-08 @ 11:16:41
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0