En update på mitt liv.

Söker jobb som en galning och har blivit erbjuden en intervju på hemköp i Halmstad, sweet. Hon ville att jag skulle komma i morgon men ack så svårt då jag är vadå, 120 mil bort? Anyhow.. Klurar på mitt boende återigen.. Tviste är såå fint och alla mina favvisar bor där men 5 kvm större för dubbla hyran känns sådär.. så klurar på att säga upp den och be till gud att jag får en två på Nydala innan juni.. Vad tror ni? uh, jobbigt..

   



Annars ja Halmstad om 2 dagar ska bli så skönt. Petra min gullunge u and me. Olle min lilla tös vi borde dra till Picassoparken och dricka smoothies? Hun, vi ska gå på galgberget och snacka skit! Philip, oscar och jocke ah dampa en sväng? Längar som bara den och icke att förglömma min älskade släkt och extra mycket till min kära tvillingbror.

Idag en kort föreläsning om perception, intressant och nu skall jag göra en laxmaträtt, hm potatis till? Smask? We´ll see about that..

See ya in a bit,


Kommentarer
Postat av: Mysan

Alla dina favvisar på tviste?! ;(

2009-04-06 @ 19:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0