Full och underbar..

Det var gårdagen i stora drag. Elin jag och Pac gick i samlad trupp till en kollektivfest med en massa goa karaktärer. Vi tog snabbt plats i köket och började kackla som dagspressen vi är.. Efter ett glas vin ( halvliters glas haha) dök det  helt plötsligt upp 100 pers typ (krydd) och sen var det igång. Snackade om allt med alla och hade allmänt skoj. Flera killar som brukar vara på mina pass dök upp. God förebild, en helpackad Emelie haha ses på måndag så grabbs hha!

    

Elin och gänget vi tog en taxi till Corona där vi dansade in, efter ca 2 timmars dans blev vi såklart hungriga och prutade på en taxi bil till Baloo grillen. 40 spänn - bra jobbat. Slår oss ned, kebabtallrik och läsk och vår kväll var räddad. Våra alkoholiserade ångor fick stället att bli en fest och vi tänkte sova över på Baloo( eller? ) Efter många skratt och driv ( driv av mig SÅKLART?) knyckte jag frugans cykel och trampade hem . Kommer hem till en däckad pojkvän och kryper ned. Godnatt däckade som en rejäl däck!

 
Vad tycker ni om Elins kvällsmat? Haha

Söndag - mår prima för jag ahr druckit en liter mjölk, tack för mig nu ska jag göra nytta :)
 

Kommentarer
Postat av: ngn som vet

vadå däckad pojkvän, det var ngn annan som påstod att "hela rummet snurrar"

2009-04-05 @ 13:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0