Halmstad där solen alltid skiner..

Gårdagen fortsatt med en sen pizza med familjen.. Kan ju säga en sak och det är ju våra pizzor slår Umeås med häääästlängder..

Idag upp med tuppen för att dra ut på en löptur i solen. På vägen möter jag två skyltar jag känner igen haha ja Nydala och Mariehemsvägen.. dem finns här de med :P Det var riktigt skönt att ta en tur och Falloutboy  just made me keep on goin :)

 
                          16.3 kl 09.00 känns heeelt okej, och bättre blir det! ;)

Hem och där stod frukosten på bordet. Äntligen Färskpressad juice, både morot för min bruna färg och apelsin för smaklökarna ;D. In i duschen länge för att sedan göra sig i ordning för nu ska jag åka till Helsingborg.

Btw.. mamma har ett schampoo som vi alltid har i Usa.. förstår inte hur man kan sakna något så mycket.. Varje dag jag vaknar och det är fint väder känns det som jag skall dit.. men ah inte .. :S

Kommentarer
Postat av: Mysan

åhh Marihemsvägen 17 c ;)

2009-04-10 @ 14:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0