Helg och mycket gott och en liten filur och Idol

Mycket och!...
Fredag i går. Underbara fredag - min favorit dag. Jag var på gymmet och sprang som en galning med mina nya charmiga löparskor - me love - efter några kilometrar dök Mysan och Sandra upp för att vi tillsammans skulle pumpa maaaage :) Hem och sedan drog jag igång med tacis såklart (tradition som ni vet) Jag står och pysslar så kommer Eric och säger:
- Du Maria hade skrivit på msn, något om Ivp cupen bäst du drar och kollar. Så jag knallar in..Men vad är det jag ser? En liten filur vid namn Eric lurade mig och på skrivbordet låg det istället två rosor :) En till mig och En till Inger.
Hur söt får man egentligen vara??
Tacosen slank ned och det var Remember the titans, den bästa filmen enligt min mupp.. Well ja bra var den faktiskt.

  

upp med tuppen för IVP cupen och jag skulle agera kioskbiträde haha Huvuvräkning,  men det gick bra ;D
Några trappsteg ned till gymmet, där sprang jag. Har avancerat.. idag sprang jag 5 km längre än vad jag gjorde förra veckan på samma tid. you Go girl!

Idag är min Syster yster och sjunger som en nektergal för att charma idol juryn inför nästa års idol. Bäst för er att ni håller tummarna för henne!!!

Plugga och sedan ja god lördagskäk och mysa!

Kommentarer
Postat av: Sis

Ja om man hade fått sjunga för den riktiga juryn.. morr... jävla fejk...

2009-04-18 @ 21:53:28
Postat av: Maria

Nämen de va de gulligaste...! Vilken kille du hittat!! :)

2009-04-19 @ 18:33:50
URL: http://marremurt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0