På väg...

Nu sitter jag på tåget mot värmen ja eller Halmstad iallafall.. Ett kärt farväl av min pojkvän och på tåget. Hamnade i djurvagnen men en tyst emo och en trevlig tjej från Arvika, så vi tjötar på. Brosan har köpt en ny bil och fått en ny lägenhet.. trevligt trevligt

Mitt i allt tågresande kommer beachboy förbi (Emanuel Brander) haha helt sjukt har inte träffat honom på ett halvår och nu sitter vi på samma tåg sjukt..

Ska återvända till lite facebook och ska försöka sova någon gång så jag vaknar upp i söder tänkte jag :)
 Eller ja helt ärligt har jag inget vettigt att skriva samt att Hv förlorade :/

e♥

Kommentarer
Postat av: petra

snartsnartnsart!

2009-04-09 @ 08:57:47
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0