Punch for your life?

Igår vankades det hård träning som alltid när jag och Bosse är i farten. En timmes hårt fighting pass för att sedan lyfta tyngder... vi gjorde dips, ja det må jag allt skryta om ;)

 Trodde jag skulle hålla i punchen idag men nu har tomas fått för sig att han skulle ha det (tur för jag har inte hunnit planera passet ;) Så jag har fått med mig Eric på punch out idag, ska bli intressant, lovar att uppdatera ikväll moohaha! ( hoppas han inte läser detta inna passet ;)

     


Idag har vi varit på en ganska meninglös föreläsning med arga tanten men men.. Sedan var jag ambitiös nog och satt mig nere i en källare i hum huset och läste om Vygotsky and so on... Pallrade iväg till Ivp möte och nu ska jag snart få serverad mat, yeees!

TGIF i morgon, sweet fridays are the best. Deg med Frugan på schemat, jojo

♥ Petra, hur kan det komma sig att du inte kommenterat mitt inlägg :O snyft?

♥ Pratade med min Jaclyn idag! Miss chicago big time? oh yeees.

Inger är olydigare ön någonsin och stal idag mina strumpr, bh och tshirt.. uppfotra min iller åt mig? :S

Anyhow. peace out hörs om ett tag!

Kommentarer
Postat av: petra

för jag började gråta!!!!!!!!!!!!!!

2009-04-02 @ 20:18:49
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0