4 arbetsdagar kvar

Endast idag, tisdag, onsdag och torsdag kvar :) Sen har jag en vecka ledigt och efter det blir det färd mot Grycksbo och vidare mot Umeå. Har inte fått sålt min j*vla tågbiljett ännu, kul 700:-, det är besinpengarna till ume.. Ja typiskt att man alltid ska vara ute i god tid :/  Hur som helst så börjar jag göra mig redo för ett sambo liv. (Usch Sambo kanske jag inte ska använda då det får mig att tänka på en gift människa som skilt sig och sedan hittat en ny. Men eftersom de varit gifta länge innan lever fortfarande denna person i någon 40 årskris/ ungdomsliv så de vill inte verka allt för seriösa så därför kallar de sig Sambos) - det var bara en LITEN parantes. Men längtar sjukt mycket efter att flytta ihop med Eric. Och sitter dagligen och planerar lägenhetens inredning.. Är sugen på rött och orange som detalj färger då vi kommer ha mycket runt, beiget och vitt. Dock finns det nyanser i blått i soffan.. men ja får se, med många kuddar kankse man inte märker det ;)

Laddade för en löprunda idag med i detta vädret? Jag hade ju drunknat, der regnar så mycket att försvunnit bland vågorna på gatan..

Kommentarer
Postat av: Ida

emelie jag har tyvärr ingen som kan köpa din biljett:( kul att du kör upp, när kör du?:) ses i ume!

2009-08-07 @ 20:18:08
URL: http://idahjartaumea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0