Ett dopp

Efter en lång och tuff löptur sprang jag vidare mot IKSU där det tränades Axlar & Bröst. Det var riktigt tugnt för stackars axlarna. Sprang en liten runda till sen hem och spontant får jag för mig att kom Eric vi drar och bada.In i bilen mot nydalasjön.Eric är ju en mes och känner på vattnet och börja kvida medans jag tar ett stort kliv av bryggan och ner i djupet.Ooooooh så kallt det var. Kändes som jajag vet inte vad men fort upp gick det. Efteråt kändes det som jag hade hjärninflamation, kände mig heeeelt lost.  Chockera kroppen - det tror jag på!.

Kommentarer
Postat av: petra

afan det låter som en fin idé

2009-08-25 @ 10:19:10
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0