Gainomax & bedragen

Finns det något godare?, tveksamt! Idag efter spinningpasset blev det en gainomax. Finns inget jag hellre hade velat ha efter ett tufft pass. Igår när jag skrev att jag skall inspireras ur träningenstecken tyckte jag bara det lät bra  men dagen fortsätter med minst ett pass till. Gym och kommer troligtvis fortsätta med ett härligt core control pass. Jag har varit snäll och i morgon åker jag och Eric till Ikea. Påtal om Gainomax. Jag och My satt alltid på droskan och blandade en kall tedryck. Eller jag gjorde det. Fantiserade alltid om en gainomax med blåbärssmak. När man gör blåbäste och MYCKET mjölk smakar det precis så. Och vet ni vad, NU finns det en Gainomax med blåbär - Jag dööööör :)
Blocket, kan vara världens bästa sida MEN, när man ser något man verkligen vill ha och ser det framför sig stå där precis på det stället, man nästan känner det. Nej då säger dem att den redan är sålt!. Men jag som hade den, jag hade den nästan i min hall. Så kände jag idag när en byrå jag ville ha redan gått till en annan person som tydligen är en STOR datanörd.

 
Mysig kvällsfika och en utsökt frukost smoothie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0