GLÄDJEDÖDARE

Det är fan räkningar det! Denna dag har jag sett fram emot sedan förra värdelösa lönen. Och vad nu, jo får en skaligt bra  lön men räkningar därefter. En hyra, möbler från ikea, mobil, el, försäkring. osv Nu lever vi på 300:- tills studiebidraget. Är inte livet underbart ibland. Dessa små äckliga brev med endast siffror i. Vad hände med att skicka mysiga vanliga brev med åtminstonde lite text i?!?

Dagarna bara flyger förbi, Som idag tillexempel. Han knappt vakna innan jag skulle lägga mig. Eller? Ja kolla vad jag hunnit med

♥ Gosat med min Iller
♥ Jobba på ICA
Gjort Smoothie
♥ Tränat Ben
♥ Handlat
 .... och kvällen är inte slut än!

Är ledig i morgon och då blir det powerwalk på morgonen sen åka och titta på Dator och fika med Eric. Sen hänga med Ida på stan och kolla på innebandymatch. Där emellan tänkte jag laga mat och träna biceps&triceps, plugga lite och blogga. Pust, vad får jag energin ifrån?
Igår hade vi Pedofiltrollet på besök, då bjöds det på  blåbärspaj ♥


By the way, Pedofiltrollet är Pacman, Simon.

Kommentarer
Postat av: petra

hur mycket paj gjorde ni?! galningar. Emelie, du är så duktig!!! var inte ledsen för att pengarna försvinner, du har eric och inger (och mig med såklart:) gör som jag och börja redan att skriva vad du önskar dig i julklapp:)

2009-08-26 @ 10:35:11
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0