Inte långt kvar

I går slöade jag heeeela dagen tills det var dags att börja jobba.. jobbade från 15-22 och fick en positiv överasskning. Det visade sig att vecka 33 skulle jag inte alls jobba vilket innebär att det endast är 6 arbetsdagar kvar - sweeet.

Petra kom till jobbet igår, hon skulle hämta mig. Men blev så glad över att ha besök på arbetstid. Jag försökte givetvis dra varorna jätte snabbt och kunna alla koder för att imponera på henne.. Men givetvis la hon inte ens märket till det :/
Jag är sugen på en regn jacka, en sådan lång med sött mönster... Eric är strängt emot att jag ska köpa rosa gummistövlar med snörning så får se om detta går igenom eller inte... ;)

Snart ska jag in till stan, det är ju trots allt marinfestivalen och sedan jobbar jag kväll igen. Just nu bakar jag mitt smaskiga bröd till en sjuk morfar. Piffar till det lite extra med morötter och sesamfrön ;)

Mysan vi drar snart till sthlm ;)

Kommentarer
Postat av: petra

jag la visst märke till det!

2009-08-04 @ 08:51:54
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0