Mysiga Söndag

Mina ben VÄÄRRRKKEERRR. Körde ett hårt benpass på iksu i fredags efter idas och min lilla powerwalk. Det var ett tag sen jag körde ben och det märks, ajja bajja. Kunde knappt gå igår på jobbet. Som sagt jobb igår mellan 15-23 inte direkt den goa tiden eller ja jo pm vi tänker pengar så är det kanske en students dröm? Vad vet jag. Är sugen på ett nytt blogg utseende  och hoppas min syster får ork till detta snarast ;)

Jag är i stort behov av: Att få min mobil tillbaks
                                         Få vort Tobbes grejer ut lägenheten
                                         En ny laptop
                                         ... en IPHONE vore fint ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0