ready set , GOOOO

Man skulle kunna tro att det handlade om 100 metersloppet Eric tvingade mig att se igår men det är rubriken på mitt liv just nu. Nu är allt på plats(förutom ALLA flyttkartonger och väskor som väntar på att få plats i  förrådet), jag har bakat två omgångar bröd, ett utsökt arbetarbröd med alla olika sorters fullkorn saker och sesamfrön och sedan ett morotrbröd från ICA med lite solrosfrön i . Tog mitt första löppass runt nydala i morse och är nöjd och belåten. Jag låter mitt liv inspireras i träningenstecken och i morgon bär det av till IKSU. Längtar redan. Upp tidigt, äta ett frukostknäcke och till det ett stort glas blåbär/björnbärs smoothie.  På jobbintervju på ICA och sedan Iksu.

Idag har Eric borrat upp den lilla lilla plattteven i sovrummet och det är hyllor pågång. På onsdag, om jag är snäll åker vi till Sundsvall och IKEA. Eric serverar mig utsökta middagsrätter, inger går dock på toa där hon behagar. Inte riktigt hemma än men det kommer..

Ikväll får jag massage! Frugan, Sandy, MY, kooooom nu!!Drink Drink ;)


Morotsbrödet

tv:n, sovrummet skall målas ljusgrått
                                               
En LITEN bit på vägen, utebordet och skrivbordet ska inte vara där och LITE skall organiseras ;D


Denna hög är endast ett piss i nissan...

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaa kommmer snart :)

2009-08-17 @ 21:20:18
Postat av: Sandra

Åhh va fint ni har det! :D snart ses vi!

2009-08-17 @ 22:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0