Semster

= Nu kan vi leva livet på riktigt. :) idag kl 20,08 loggade jag ut mig ur Ica Maxis system och ut i den ljuva sommarvärmen. har jobbar konstant denna sommar och nu är det dags att njuta.

ICA MAXI plus:
- Trevliga kollegor
- Bra betlat
- helt okej arbetssyssla

ICA MAXI minus
- Bitterfittan
- Jobba KONSTANT
- 15 Minutersraster

har träffat några riktigt goa ess som jag hoppas träffa fler gånger. Fick t.o.m en tårtbit av en tjej i fastfooden, sött :)
Var med Bell ikväll och snackade skit. imön blir det Helsingborg och minigolf.

Schemat är späckat, Om 5 dagar kör jag till min boy i Dalarna och vidare mot TacoFredag i umeå.
Ett FETT MÅSTE är att vara med min Peeteera! Jag ska hinna med en vända på Liseberg, trallalla med kaninöron, träffa familj och  släkt, Oscar, olivia, Cissi, Sandra, Sofie, Bell, Peter... Blir lite tight men får det att gå.

en annan tokrolig saak. Som ni som känner mig vet hade jag en gång en Emil i mitt liv., Vet inte vad man ska kalla det  men iallfall alla känner till emil. han ringde idag iallafall. Vi har ju inte setts på en evighet och  jag ska försöka stanna inom innan jag åker uppåt. Ha sa en förnuftig sak, just hur livet man lever idag som 21-22 åring bara är komplicerat. Man måste ha jobb, lägenhet och inte vara så kräsen med tjejerna. Det var bättre när vi var sjutton. Så vi kom  fram till att vi önskade att vi vore sjutton igen. haha! vill inte ni det??

Btw, Eric är bäst

Kommentarer
Postat av: petra

nu är du friiiiii

2009-08-08 @ 09:36:54
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0