Stress = Mistakes?

Kan man säga. Först kom Ida och jag 5 minuter för sent till Coren och personlaen i receptionen fick ta fram våra biljetter. Jag säger till Ida: - Vi ses i salen och jag smyger in och lägger mig ner och gör pushups för fullt. Efter ca 5 minuter säger instruktören att: - då blir det snart stretching och har ni några frågor. WHAT? tänker jag, jag är bara 10 minuter sen? Redan slut? Då inser jag. Jag är i fel sal. Piiinsamt. Springer ut och in i rätt sal. 10 minuter kvar, ovärt! Nästa pass är Step DANCE. Trodde man kunde svänga men ack va svårt. Jag stannade kvar och svettades rejält dock stämde inte alla mina danssteg överens med grannens samt instruktören. äsch det var ju jobbigt  & Kul. Nu en timmes jobb..

Im in love..


Kommentarer
Postat av: petra

hihi toker!

2009-08-21 @ 07:19:05
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0