Trött på bonuskort & ihopknycklades 20 lappar

Det börjar bli lätt irriterande att folk inte förstår fördelen med att dra ICA kortet INNAN de drar betalkortet och accepterar!? Whats the deal?! Klart att du inte hinner dra bonuskortet efter medans cashquarden tänker? Och att få 20lappar som är vikta som små paket, inte en big fan av det heller! Det låter verkligen som jag är bitter på jobbet, det är jag inte men vissa saker hade underlättat ifall folk använda sin hjärna ibland.

Igår tänkte jag, är det inte dags att jag skriver om något skoj & intressant? Men då slog det mig, jag skriver ju för mina vänner ska ha koll på mig så nu får nöja er med mina matrecept, träningsuppdateringar och gnäll om jobb. Påtal om träningsuppdatering och gnäll i samma mening så har jag skapligt ont i min kropp efter hårdträning! Sweeet.


Gårdagens middag, - husmanskost är min konst

Kommentarer
Postat av: Ida

oj nu blev jag hungrig!! jajemensan, vi ses på lördag:)

2009-08-28 @ 11:47:54
URL: http://idahjartaumea.blogg.se/
Postat av: petra

ja gnäll gnäll gnäll det är sånt vi är till för!!!! Bitcha om dt på bloggen ist för att ta ut det på stackars falun, han är ju i sitt lilla la-la land bland falukorvar och dalahästar!

2009-08-28 @ 16:08:58
URL: http://ppetraa.blogg.se/
Postat av: Eric

hm...

2009-08-28 @ 17:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0