All night long

Vet inte varför, men den låten fatnade i min skalle nyss, haha!.

Besiktiga bilen för första gången, inte så svårt;) Klarade inte besiktningen, bromsar? Äsch jag bromsar ju aldrig men ändå.. En månads till sen ska problemet vara löst. Stor shopping på stan med mamma! Många fina saker funna men budgeten är begränsad.. :/

Imorgon är det stora dagen, wounderbart! Hm.. Undrar vad man får, jag har faktikt inte önskat mig något, så det lär bli intressant! försöker även klura lite på framtiden.. Det gör mig tokig men intressant..

♥ Stanna på Ica eller söka sig vidare? Klädbutik kanske? Blir instruktör i något mer? Blir ju babysimsinstruktör i januari, otippat haha, men spinning kanske?

♥ Praktikplats i Chicago mitt fjärde år eller kanske bara flytta till Stockholm med min Mas? Vore inte helt fel, en fin lägenhet i Stockholm, åh man kan ju drömma!
Vill iallafall flytta till Berghem under detta år, en fin stor och ljus lya! Me like. Ja livet känns underbart och det är det! Njut.. Börjar få träningsabstinens, trist att ett månadskort går på typ 700:-, Onice.

Eric ♥


     Imon får jag träffa mina kusiner :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0