Blod svett och tårar

Kvällens tema har varit trääääning. Efter middagen blev det dags för ett Biceps och tricepspass. Löpningen gick det inte så bra med då jag fick kramp i vaden, aj? Otrevligt. Istället blev det att instruera ett hårt punchoutpass och sedan springa vidare mot ett Aerobicpass. Tyvärr var kroppen lite mör och passet innehöll lite för mycket snurrar och hopp för min koordination, men detta får tränas på!.

Energin bara flödar och imorgonbitti blir det powerwalk, följt av ett gympass, kondition, bubbel&bastu. Wuunderbar start på min favoritdag - FREDAG. Sedan är det Eckan och jag heeela dagen, om jag får bestämma, ihhh love. TACOS i mängder, Idol final och även firande av 9 fina månader tillsammans! ♥

En vecka och en dag sen kommer min andra halva!



   

 

 


Kommentarer
Postat av: petra

riiiiing riiiing - Anna-Karin!



hahahaha

2009-12-11 @ 08:18:13
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0