Dags att skapa traditioner

Det blir ju aningen svårt att åka till helsingborg på julskyltning så det får bli här. Gammlia, sägs att det ska vara fint där! Och julkalendern då, vad gö vi med den? Tycker nog det är den bästa chokladen, något speciellt med den men jag misströstar inte. Nej en extra herrgårds ostrulle på morgonen det är minst lika bra! Lööööve.

Går dagens tenta spikades och jag stressade som vanligt vidare. Sittningsdags och bordplacering skulle fixas. Det blev kalas och jag fick mycket cred för min egensydda Tingelingdräkt. Maten god och trevligt sällskap. Den får 8 toasts av 10 av mig :). Dags för nästa förfest om 3 timmar?. Sorrry Ica tror jag blir ANINGEN sen till den. Tvådagars är inte min grej men en italienskbuffé och 398 andra Ica arbetare, kan bli skoj!

Förresten glöm inte att gå in och rösta på er favorit (GRÄDDNOGUAT) i alladin asken, Försvinner den försvinner hälften av julen!

Peeetera kommer om två helger! Kommer bli så mysigt, om hon kommer överens med Inger, annars lär vi ju stänga in Petra, eller?.

     
   
    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0