Ett sista försök

Det är tredje gången fär idag som jag försöker publicera ett inlägg men min dator hänger sig.. Jag som hade skrivit så långt!..

Änyway! Den senaste veckan har jag mått så bra och det känns så underbart. Petra kom idag och det kändes som en riktigt befrielse. Saknat henne så!
Tidigare i veckan har det varit mycket träning och rolig träning.

Sitter med min utbildningsplanering och jag tror att alla bitar faller på plats och det är ännu en sak som gör julen mycket mera fridfullt. Början på det nya året blir fullspäckat med HLR utbildning, Babysimsutbildning en hel helg i Örnsköldsvik, Min första tävling sedans skadan. Jag är enormt förberedd inför det nya året. Jag var väldigt sugen att åka på landslagsuttagningen men efter noga eftertanke kommer jag nog tänka allt mindre på mitt knä och mer på att bara ha roligt och göra mig illa, mera träning innan är nog ett bra tips, men saknar det, det var riktigt kul när man tänker tillbaka. Men dit skall vi igen, tidsnog när mitt knä är bra!

En annan rolig sak haha!. I torsdags skulle jag ha pass, men ZERO deltagare dök upp. Jag trodde inte det var sant!! Helt stum gick jag och mötte Underbara Bosse för ATT snacka skit och sedan röra oss mot myshörnan på iksu där glada koordinatorer stod med julfika och jag fick en julklapp. Vilka underbara människor de är. Det finns inget bättre än att vara i samma omgivning som positiva och glada människor, guldvärt! Det visade sig då att min koordinator tagit jullov tidigt och glömt att lägga ut mitt pass på webben haha! Men det kändes ju bättre iallafall haha!

Idag kom min underbara Petra ♥ och vi var på föreläsning, puttade en frusen bil i vadå, en halvtimma?? och sedan shoppade loss istan. Ett nytt puder, två ögonskuggor och ett par öronhängen rikare, me like. Och jo ljuslyktor, jätte mysiga.! Hihi!. Hem för TAAACCCCOOOS, glass och hallon! Imon blir det Julmys och innebandy!

Åh, vad jag är glad att Petra är här, hon bär på julefrid!  

Btw, Både Eric & jag spikade tentan ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0