Fulhetsskalan

Det är ett faktum, Jag har redan, förlängesen gått över gränsen för att vara för ful i mössa! Trist men sant.. mina vänner vågar inte bara säga det.
Det blev några timmarsplugg igår och sedan bjöd lilla ida över mig på middag, Åh myyys. Det blev en kanon kycklinggryta och pasta :) Vi slingade mitt hår och gjorde i ordning dräkten för morgondagens filmfest weeeheeej.
Ah Ida du är för mysig.

En annan mysig gumma är min Ällllskade Jaaaackie, Har inte pratat med henne på sjukt länge och vi började diskutera sommarens kryssning.. Bahamas? Jamaica? Ja vi får se, bara vi får vara tillsammans blir det kanon!.
Livet utan godis rullar på... Känns okej men trillar in i drömmarnas värld ibland men då slår min goda ängel mig på handen, då skärper jag mig! Ah my life suck? Inse vilken inverkar godis har i våra liv??

Nu blir det Fiiisk, Åh Lemon&Dill sås, den ska vara kall och är Sjuuukt god. Det med pangasius och potatis och broccoli, heeeaaaaven! Sen blir det ett tugnt armpass, löpning och Puuunchooouuut! Idag blir det ett bra pass, det vet jag!
Ladddddddddddddar för tenta.. woooohoo!


Kommentarer
Postat av: Ida

du e faktiskt också rätt mysig! ;)

Snyggast på stället imorgon också helt klart!!!

Nu drar vi till iksu!

<3

Puss

2009-12-03 @ 15:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0