Juldagen

Juldagen, vilken lyckad kväll! Börjades med knytkalas hemma hos Oskar Leghammar med vänner. Det vankades julmat och annat, dvs snapps.. Aj aj, det innehöll, OP Andersson, Beska droppar etc.. Det fortsatte mot Gastons där det bokats bord och musiken flödade. Alla människor jag längtat så länge efter var på plats och framförallt mina favoriter, Jocke och Oscar!. Även Peter och Maddi dök upp.. Åh känns skönt att vara hemma!
Förövrigt åts det äcklig kinamat, mycket trängsel i klädbutiker och en försvunnen Robert.

Idag uppe med tuppen och vidare mot Helsingborg med Robert, Anja och Niklas. Det shoppades rejält, flera påsar lyckades jag få fatt på innan alla typ 8 shoppingtimmar var över och körde hem för en middag med farmor, farbror och familjen. Vi har hela kvällen spelat Skippo och jag Rockar!! Kan man jobba som professionell Skippospelare för såfall hade jag lätt blivit rik! :), Nja vill nog ha något mer avancerande än så tss ;)
Har även fått ett Tvspel av pappa, skall utmana Eric hemma i Norrland!

Imorgon kommer äntligen min Mas, Ska bli så sköööönt. Längtar tills mina pojkar får träffa honom! Hihi. 

  

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0