Livet är bra allt härligt

Sov ut idag, det gillar vi. Upp och igång med pluggandes.. Utbildningsplanering ja, ja men varför inte? Jag börjar gillar det.. Har fått upp en bra fart och börjar få fasta grepp nu, me like.
Vidare till Maddi och Leon, mysigt. Leon visade sin nya tågräls, mycket fin! :) Tänka sig att en dag ska man själva uppfosta en liten stackare. Min unge den ska allt bra vara ödmjuk ska jag säga, annat gillar jag inte hehe..

Det blev en tripp till Siba och en pizza på Vedugnen, inte helt tokigt. Nu ska jag göra mig snygg för min Mas kommer snart. Yay. i veckan blir det lång promenader, plugg, leta brudklänning åt syrran och sist men inte minst till Ullllaaared!

Egenskapen lat, besitter man den? Börja kännas så nu, ingen träning på en vecka.. Dags att få ordning på detta.
Men det har faktiskt varit rätt skönt att tagit det lugnt men inget går upp mot ett bra träningspass.. Det blir nästa
sak på min checklist ;)



Jul i Chicago -07


Kommentarer
Postat av: anna

det där med fet stil på Ullared skervs bara för att retas?? lip ;). men hoppas du tar hand om bror min och att ni får det toppenbra:D kramis

2009-12-27 @ 23:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0