Make someones day

Just like me.. Idag hade jag en kund.. Jag kunde se hur hon hade köpt med god frukost och lussekatter, kanske skulle hon överasska sin kille.. Men inga pengar på kortet och jag ser hur ledsen hon blir.. Så jag erbjuder henne 200 :- av mina pengar, från min ficka.. Först visste hon nog verken bak eller fram men tog tillslut pengarna.
2 timmar senare kommer hon tillbaks. Ger mig pengarna och säger... du är verkligen en god människa. Det gjorde min dag! Att hjälpa andra, att få folk glada, det är underbart..

Hem för att fortsätta pay it forward. Jag gör en underbar middag till min Eric för Eric gick upp med mig kl 7 i morse för  han tyckte inte jag skulle äta mysig lucia frukost själv. Så på sängen i morse serverades lussekatter,mjölk & macka!.
Kvällens meny bestod av :

Smördegsbullar med tre olika fyllningar: En med Champinjonstuvning, en med broccolli, ädelost, bacon och matlagningsgrädde och den sista med  kyckling, paprika, tomat, turkiskyoughurt & sweetchili sås. Deliciooouuusss.
Till efterrätt blir det kiwi och banan bitar doppade i mörkchoklad, we love Lucia.

Kika in gårdagens bakning... Snaaart redo för finbesök av den allra finaste sort från halmstad en supermysig julmiddag och feeest.


 
                      


Kommentarer
Postat av: Mysan

Du är en ängel, (men det visste jag redan)! ;)

2009-12-13 @ 21:38:19
URL: http://mysanw.blogg.se/
Postat av: petra

jaaaaa snart kommer jag!!!! mycket fint av dig att låna ut pengar. jag har uppfostrat dig väl!

2009-12-14 @ 09:32:03
URL: http://ppetraa.blogg.se/
Postat av: Eric

En klass för sig =)

2009-12-14 @ 18:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0