Merry Christmas!

Började dagen tidigt med trevliga julsms! Upp till gröt och julskinka, smask! I strumpan låg en STOR slant och ett skippo, yay! Lärde mamma och niklas, vilket gjorde att jag kunde funska hehe.. nej Skoooojja! ;)
Vidare till mormor och morfar där det vanakdes lunch,fika, tomte samt paketleken. haha nice. Man skrapar ihop allt skit man har. Sen kastar man tärning och får man en etta eller sexa får man ta ett paket. När paketen är slut har man två minuter att byta paket med varann ifall man slår en sexa eller etta, Grymt skoj!.

Hem och mysa med jul illern och vidare mot farmor där det äntligen blev mer än pålägg. Kalkon och andra amerikanska gobitar! Kvällen blev riktigt lyckad och hela familjen lyckades hålla sig lagom sansade utan bråk och hittepå. Vi hade Fruktansvärt roligt och skämten (som givetvis är på andras bekostnad flödade). Petra önskar du kunde firas kvällen med oss, du hade dött haha. Men Eric tyvärr jag tror inte jag vill att du ska träffa dem haha! Nej då skämt och sido. Citerar mig själv: "jag skall skicka ett sms", Citerar farmor:  då får vi vara tysta så ingen hör! Haha!

hem och en bortsprungen iller som vi hittar efter 30 min, stackarn.. hon strejkar nog för hon inte fick någon skinka? 


Kommentarer
Postat av: petra

åh vad fin du var!!!! och så mysigt ni verkade ha:) lots of love

2009-12-25 @ 16:20:46
URL: http://ppetraa.blogg.se/
Postat av: Sandy

Åhh så mysigt :) Miss you honey

2009-12-26 @ 12:47:19
Postat av: Jennie

Jag lånade din bild från julafton på julmaten :)

2009-12-29 @ 17:11:49
URL: http://dailylife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0