Ännu en dag i Umeå

Ja nu börjar man ta igen sig efter fjällresan. Har varit två intensiva dagar men föreläsningar, möten och träning.
Idag fick vi hemtentan men kändes som jag och Elin hade bra koll iallfall..
I morgon blir det träning och sedan möte och ska faktiskt fixanaglarna. Dagen slutar med att hålla punch som jag kommer göra varje torsdag. Har en ny och förhoppningsvis grym skiva!

I helgen har alla favoriter åkt hem så jag lär väl få sysselsätta mig själv? Körde förövrigt ett punch pass idag sedan lagade jag och Elin tacos, käkade lite godis och såg film..

Nu är jag tlött och på fredag skall jag testa på yoga..

Kommentarer
Postat av: Pac

Men om du vill kan jag snömula dig i helgen

2009-02-04 @ 22:31:30
Postat av: Maria

Vi ensamna kvar här får väl dra ihop till en filmkväll eller nått! ;D

2009-02-04 @ 22:36:47
Postat av: Mysan

Tror inte du lider sådär jätte mycke (spec inte nu) if you know what i mean ;)hihi

2009-02-05 @ 01:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0